- SaLaM......kISaH OrAnG BiaSA - bIAsA -

Wednesday 7 March 2012

D.I.Y KoLAm IKaN...

Salam...

Lama sgt dah tak di update blog yang tak seberape nie...masa awal-awal rajin la..dah lama skit....
Anyway ada nak share pasal projek d.i.y...buat kolam ikan koi sdiri...card reader rosak la plak. so takdpt nak upload gambarnyer...sejak dua menjak nie minat sgt psl ikan koi nie...sejak pegi kedai akuarium yang kat shah alam tu...gila terus nak buat kolam..kebetulan ada lebihan batu-bata & lain-lain material masa upah indon buat pagar ari tue..tu yang terus jalan projek koalm tu...


Kat bawak nie antara contoh-contoh gambar kolam yang jd sumber inspirasi & rujukan untuk aku jalankan projek kolam aku...ni pun ambik dr internet gak...(mohon kongsi yer empunya gambar...TQ)








kolam yang aku buat plak belum dpt diupload lagi...aku punye takde la secantik nie..tp bolehlah utk amateur spt aku..

No comments:

Post a Comment